Werkwijze
Nadat je telefonisch of via e-mail contact op hebt genomen met Organisato volgt snel een afspraak voor een intakegesprek. Immers je hebt de beslissing genomen om ondersteuning en advies te zoeken bij datgene waar je zelf niet aan toekomt!
Je bent het beu om altijd maar te moeten hollen en rennen en nooit eens tijd voor jezelf , je gezin of je partner te hebben!
Intakegesprek
Tijdens het intakegesprek kom ik naar je toe en bekijken we samen de knelpunten en je wensen.
- Wat gaan we samen doen
- Wat wil je graag aan mij overlaten?
Belangrijk is hierbij dat er wederzijds vertrouwen is, de zogeheten klik is hierbij onontbeerlijk.
N.a.v. dit gesprek maak ik een voorstel met plan van aanpak. Als je dit voorstel goedkeurt maken we de vervolgafspraken. Je kunt hierbij kiezen uit een kortdurend traject van minimaal 3 uur tot enkele dagen aaneengesloten of wekelijks een paar uurtjes verspreidt over een langere periode.
Dit alles gebeurt op een tijdstip wanneer het jou goed uitkomt en je er tijd en ruimte voor hebt.
Hoe gaan we aan het werk?
We gaan aan de slag door samen de handen uit de mouwen te steken zodat je direct zult ervaren hoe goed de methoden werken. Tijdens de werkzaamheden krijg je eenvoudige tips die je ook zelf in praktijk kunt brengen en je direct voordeel op zullen leveren. Ik denk met je mee en draag oplossingen aan. Doordat ik tussendoor veel vragen stel en feedback geef, word je je beter bewust van je eigen gedragspatroon m.b.t . organiseren en tijdsindeling.
Klus geklaard en dan…..?
Na afloop van de actie houden we een korte mondelinge evaluatie. Hierin kun je zelf vertellen hoe je het ervaren heeft en wat je eventuele vervolgwensen zijn. Je krijgt van mij een schriftelijk verslag met daarin:
- een overzicht van de gedane werkzaamheden
- een overzicht van taken die nog gedaan moeten worden
- een zogeheten oppepmail om je gemotiveerd te houden